Fröken Hansen

Living Life in STHLM

12 April, 2013

Publicerad 2013-04-12 09:10:50 i Allmänt,

Så är det Fredag igen, jag vill kunna skriva äntligen, men när man mest är ledig hela dagarna.. så skiljer sig inte veckodagarna sig åt så mycket.
Men det är klart, Petter är ledig på helgen och det är då jag trivs bäst. När jag slipper vara ensam hemma.
 
Dagen idag, känner jag på mig, kommer springa iväg. Samtidigt som det kommer kännas som slow-motion. Det är tre inplanerade saker.
1. Kostymprov på SVT Drama (för en ev. medverkan i en miniserie)
2. Rehab hos Amanda på Artro Clinic (kan inte det förbannade benet bli bra snart?
3. Andra intervju... (Denna är den jag fasar för/längtar till mest. Lite skräckblandadförtjusning och jag tar inte ut något som helst i förskott)
 
När allt detta är avklarat kan jag med gott samvete ta Fredag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Hansen

En gång i livet ska man ha bott i Stockholm. Så varför inte nu?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela