Fröken Hansen

Living Life in STHLM

15 April 2013

Publicerad 2013-04-15 15:22:41 i Allmänt,

Så har helgen försvunnit iväg, inte klokt vad snabbt tiden går ibland.
Fick till en mysig dejt med en gammal barndomskompis dock, alltid lika kul att träffas och snacka lite.
 
Nu sitter jag och går igenom en massa (!!) barndomsfilmer inför ett litet projekt, inte klokt vad mycket mina föräldrar (och jag) filmade när vi var små. Kul att se på nu i efterhand, skulle tro att vi nog har en ca 200 timmar på band liggandes.. Så det blir ett litet projekt bara att gå igenom materialet man har, för att hitta det man är ute efter.
 
Samtidigt känner jag mig som en riktigt hemmafru, med ett brödbak på jäsning och en tvätt i maskinen, ojoj i ett försök att plocka lite pluspoäng.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Hansen

En gång i livet ska man ha bott i Stockholm. Så varför inte nu?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela