Fröken Hansen

Living Life in STHLM

3:e gången...

Publicerad 2013-04-02 13:02:27 i Allmänt,

Sitter och försöker peppa upp mig nu..
Intervju kl 14.00 och jag bara väntar på att klockan ska gå, så att jag kan ta mig ut till bussen. Åka, kliva av, promenera en stund och sedan kliva in och ge järnet. Känns lite jobbigt dock, nu när man har några intervjuer i ryggen så är jag så grym på att överanalysera mig under intervjunsgång... kanske inte så smart. 
 
Påskdagarna spenderades i Malmö, lugn och ro och samtidigt fick vi gjort en heldel. Det är så härligt när både jag och Petter är lediga. Särskilt om man inte är hemma, för är man hemma hamnar man i "hemmalunket" och så gör man inte så mycket, är man borta däremot, så njuter man lite extra av att få göra saker tillsammans och att bara vara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Hansen

En gång i livet ska man ha bott i Stockholm. Så varför inte nu?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela