Fröken Hansen

Living Life in STHLM

Långhelg

Publicerad 2013-02-26 09:26:06 i Allmänt,

Så är långhelgen (som jag och mamma skapade) påväg mot sitt slut. Mamma kom upp till sthlm i torsdagskväll och vi spenderade fredagen och större delen av lördagen på Söder, med butiker och gallerier. Systern med pojkvän (snart sambo!) kom upp på fredagen och vi lagade middag tillsammans. Sedan åkte vi vidare till Nyköping på Lördagskvällen och hade kvalitetstid tillsammans med Mormor. Och sedan följde jag med ner till Göteborg, en blixtvisit. då jag nu sitter på tåget hem.. Men jag hann bli fin i håret!

Mitt Motto för tillfället: Det gäller att ta tillvara på tiden man är ledig, för man vet aldrig när den kommer igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Hansen

En gång i livet ska man ha bott i Stockholm. Så varför inte nu?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela