Fröken Hansen

Living Life in STHLM

Mar. 13, 2013

Publicerad 2013-03-13 22:01:00 i Allmänt,

Irriterad över att Grey's har tagit en så lång paus där borta över atlanten. Men i morgon kommer äntligen ett nytt avsnitt, som jag längtat.

Det är Greys och Emmerdale, som jag på riktigt kan säga att jag följer och gillar. Jag skäms inte ens när jag säger att jag gillar Emmerdale, gjorde det i början, men nu så är jag så inne i det att jag struntar i vad folk tycker. Har man tid över, så ska man absolut ge den serien en chans. Fast det är en långkörare, så finns det kanske en anledning till att den är just det...

Fick den första säsongen av Emmerdale av pojken i julklapp, har inte hunnit kolla in den än. Men tror nog att det blir några avsnitt i morgon eftermiddag...

Väljer introbilden från den gamla goda tiden. Har inte riktigt vant mig vid deras nya logotype och jingel än...
 
 Grey's låt det aldrig ta slut (även fast jag vet att denna serie måste ta slut, för att inte bli kass..)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Hansen

En gång i livet ska man ha bott i Stockholm. Så varför inte nu?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela