Fröken Hansen

Living Life in STHLM

Mar. 14, 2013

Publicerad 2013-03-14 20:43:00 i Stockholm,

Tjohoo!
Nu har jag äntligen börjat min efterlängtade sångkurs... som terapi för själen! Jag skojjar inte. 
När jag räknade efter så har det nog gått minst tre år sedan jag sjöng "på riktigt". Så jag var lite försiktig i början, tänkte: nehepp, här ska man inte avslöja allt och bygga på om sina tidigare erfarenheter, utan snarare ta det som det kommer och hoppas på det bästa. Hoppas på att muskelminnet och tonsäkerheten fanns kvar. Och det gjorde den! Ojojoj, så kul det var! Varför har jag inte gjort detta tidigare? Nu kommer mina torsdagar i åtminstonne 10 veckor framöver vara efterlängtade.
 
Gruppsammansättningen var lite rolig också, en riktig blandning. Kul, dock var vi bara fem som dök upp, vi ska vara åtta när vi är fulltaliga. Så vi får väl se vad det är för typer som dyker upp nästa gång.. spännande det här!
 
Falalalalaaa la la la
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Hansen

En gång i livet ska man ha bott i Stockholm. Så varför inte nu?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela