Fröken Hansen

Living Life in STHLM

Mar. 15, 2013

Publicerad 2013-03-15 17:52:00 i Allmänt,

Idag har det inte hänt så mycket, var iväg på inspelning i förmiddags, sedan var det hem och slappa. Jag ska snart ominstallera min dator, så jag håller just nu på att organisera alla mina filer, så jag snabbt och lätt ska kunna föra en bra backup. Idag har jag sorterat upp alla mina bilder, så jag passar på att bjuda på några glimtar.
 
 Sommar på Sadinien
 
 Sensommar i Nyköping
 
 Hembakta halloweenkakor
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ADARAS.se

Publicerad 2013-03-17 20:25:26

Tävla och vinn en bikini som är "to die for" http://adaras.se/2013/march/vinn-din-favoritbikini-fran-to-die-for.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Hansen

En gång i livet ska man ha bott i Stockholm. Så varför inte nu?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela